لیست ارائهها |
| | | |
1 |
طراحی و پیاده سازی سامانه ملیسان جهت ارزشیابی مستمر و استعدادیابی دانشجویان
|
| محمدعلی صارمی نایینی |
2 |
طراحی پلتفرم آموزشی مبتنی بر گیمیفیکیشن در جهت ارتقاء کیفیت آموزشهای الکترونیکی |
| محسن باقری |
3 |
الگوی آموزش و ارزشیابی بهینه در تدریس غیرحضوری-مطالعه موردی درس طراحی پل |
| شروان عطایی |
4 |
پاندمی کووید 19 و تجربه برگزار ی دروس عملی؛ درس کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت |
| مریم سادات قریشی |
5 |
مدل مفهومی تولید محتوای الکترونیکی با رویکرد ارایه آموزشهای مجازی و تلفیقی در نظام آموزش فنی و حرفهای کشور |
| علی اکبر صفوی |
6 |
ایجاد یک فضای مشارکتی یادگیری در محیط Moodle |
| سیده فاطمه نورانی |
7 |
بررسی نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی (الکترونیکی): مطالعه موردی آموزش دروس نظری– عملی در رشته زمین شناسی |
| سید ناصر هاشمی |
8 |
تغییر برنامه درسی و آموزش در دوران کرونا: تجربه زیسته یک معاون آموزشی دانشکده |
| سیدعباس رضوی |
9 |
یک مدل آموزش الکترونیکی برای آموزش ریاضی با استفاده از سیستم های مدیریت آموزشی LMS |
| فرشید عبدالهی |
10 |
همتاارزیابی روشی موثر در ارزیابی و ایجاد تعامل در محیط یادگیری الکترونیکی |
| احسان طوفانی نژاد |
11 |
چالش ها و فرصت های آموزش مجازی در دوران کرونا (تجربه زیسته مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان) |
| مرتضی فاضلی |
12 |
نشا: نرم افزارهای شبیه ساز آزمایشگاه |
| سمانه امامی |
13 |
ویژگیهای سیستم مدیریت یادگیری در موسسه آموزش عالی زند شیراز |
| میرحسین راسخ |
14 |
یافته هایی از نخستین تجربۀ دانشجویان کارشناسی معماری داخلی در مواجه با آموزش الکترونیکی دروس طراحی |
| علی اسدپور |
15 |
فرصتها و چالش های آموزش الکترونیکی در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دوران کرونا |
| بیتا شایگانی |
16 |
فرصت ها و تهدیدهای آموزش الکترونیک در دانشگاه طی شیوع بیماری کرونا |
| ایرج شاکری نیا |
17 |
شیوه ارزشیابی در آموزش الکترونیکی موسسه آموزش عالی زند شیراز |
| سمیرا نکومند |
18 |
شخصی سازی آزمونهای مجازی بر بستر سامانه های مدیریت یادگیری الکترونیکی |
| سیدمهدی میرفتحی |
19 |
داوری الکترونیکی دروس کارگاهی پروژه محور؛ داوری درس طراحی معماری 2 بر اساس الگوی JAAD |
| مهسا حقانی |
20 |
استفاده از نرم افزارهای ارائه تعاملی برای برگزاری کلاس برخط |
| مرتضی دری گیو |
21 |
تجربه برگزاری آنالین آزمون چهار گزینه ای زبان در گوگل فرم در دانشگاه الزهرا در بحران کرونا |
| وحیدرضا میرزائیان |
22 |
بهبود ارزشیابی برخط(آنلاین) برای آموزش به روش از راه دور در زمان شرایط بحران |
| سیدامیربهروز حامی |
23 |
امکان سنجی به کارگیری یادگیری الکترونیکی در دروس نرم افزارهای ترسیمی رشته معماری |
| لیلا السادات حمیدیان دیوکلایی |
24 |
ارزیابی تدریس الکترونیکی اعضای هیئتعلمی در بحران کووید 19 |
| مریم سادات قریشی |
25 |
بررسی اثر تغییرات قوانین آموزشی بر فرآیند آموزش، یادگیری و سنجش دانشجویان |
| علی طالع زاده لاری |
26 |
بررسی تاثیر میزان فعالیت استاد بر فعالیت دانشجویان با استفاده از روش های آماری |
| محمد صادق بشکاری |
27 |
بررسی وضعیت آموزش و ارزشیابی تحصیلی با استفاده از آموزش الکترونیکی در دوران آرامش و آشوب(پیش و پس از مواجه با 19-Covid) |
| اسماعیل نجفی |
28 |
استفاده هدفمند از فضای الکترونیک در بهرهوری آموزش در حوزه علوم انسانی؛ مطالعه موردی رشته تاریخ |
| منیژه قدرتی وایقان |
29 |
استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز درسهای عملی در دانشگاه سمنان |
| مرتضی دری گیو |
30 |
تحلیل نقاط قوت و ضعف، فرصتها و تهدیدهای دانشگاه سیستان و بلوچستان در آموزش الکترونیکی |
| ابراهیم مرادی |
31 |
تجربه نگاری استادان دانشگاه سیستان و بلوچستان در باب راهکارهای کاهش تقلب در آموزش غیرحضوری |
| مهری مهرجو |
32 |
احصا چالش های آموزش الکترونیکی در حوزه علوم انسانی |
| سجاد بهمنی |
33 |
اختصاص 75 درصد نمره دانشجو به ارزشیابی مستمر: واکاوی یک توصیه |
| فرهاد سراجی |
34 |
سیاستگذاری آینده برای استفاده بهینه از دستاوردهای ارزیابی نتایج آموزش عالی دوران کرونا در دانشگاه ها |
| اصغر زمانی |
35 |
شناسایی مؤلفه های اثربخشی ارزشیابی دانشجویان در آموزش الکترونیکی |
| هدی سادات محسنی |
36 |
قابلیت بستر الکترونیکی وبینارها در آموزش رسانه های دیجیتال |
| فاطمه صارمی مفرد |